[pl_video type=”youtube” id=”dvVGRTI9iUU”]
Petr nadějný, ale neúspěšný
Petr je inteligentní, rozumí svému oboru a má dobré nápady. Bohužel – neumí své nápady prodat, neumí prodat sám sebe, neumí prodat svoji práci. Petr se neumí prosadit, nedokáže lidi přesvědčit a nadchnout. Proto – není úspěšný.
Pokud – se nenaučí komunikovat a přesvědčovat, je pravděpodobné, že to nikam nedotáhne. Nebude umět prodat svůj potenciál a tím pádem bude nedoceněný a neúspěšný. Myslíte si, že stačí, když rozumíte svému oboru?
Pavel průměrný, ale úspěšný
Pavel je průměrně inteligentní a nemá výjimečné nápady. Ale – je úspěšný, oblíbený a jeho kariéra roste. Proč?
Protože umí lidi přesvědčit, umí je nadchnout, umí používat slova, fáze, zná přesvědčovací techniky. A proto je úspěšný a daří se mu dosáhnout toho, čeho chce.
Jak moc umíte lidi přesvědčit?
Když lidi neumíte přesvědčit, neumíte komunikovat, neumíte prodávat, tak je vlastně jedno, co víte a co umíte. Je to, jako byste toho moc nevěděli a neuměli.
To, že neumíte přesvědčovat, vám vlastně ubližuje, ubližuje to vašemu potenciálu, úspěchu a brzdí vás to v tom, co byste mohli v životě dokázat. Životní úspěch často souvisí s tím, jak moc umíme prodat to, co máme, ať je to produkt – služba – nápad – nebo jsme to my sami.
Rovnice úspěchu
Umět dobře svoje řemeslo, práci je jen polovina úspěchu. Druhá polovina úspěchu je umět svoji práci, svůj nápad prodat. Umět lidi přesvědčit.
Většina lidí neuspěje, protože nedokáží svoji vizi komunikovat. Přesvědčiví lidé mají výhodu oproti těm, kteří to neumí. Přesvědčiví lidé bývají úspěšnější.
Naučte se přesvědčit. Změní to příběh vašeho života.
Seriál o tom, jak přesvědčit, vyjednávání, argumentaci, prodeji a obchodních dovednostech
- Rovnice úspěchu: úspěch = umět řemeslo + přesvědčit a prodat
- Jak spojky ovlivňují rozhodování a podvědomí
- Podvědomí nerozumí záporu. Neubližujte vaší komunikaci
- Jak k sobě hovoříte? Sebemluva vás olivňuje víc, než si myslíte
- Jak změnit názor protistrany? Základní pravidlo obchodu, vyjednávání a argumentace
- Některá slova programují k neúspěchu. Dejte si pozor
- Jak rafinovaně reagovat na námitky, aby si toho druhá strana nevšimla
Další články na téma obchodní dovednosti, prodejní dovednosti, rétorika, manipulace, argumentace, ovlivňování, přesvědčování, jak přesvědčit, vyjednávání, komunikační dovednosti, komunikace, verbální komunikace, manažerské dovednosti
Líbí se vám článek, sdílejte ho