Kdo jsem? To je nejdůležitější příběh, který vyprávíte a který lidi nejvíce zajímá.
Proč?
Tento příběh vytváří pouto mezi vámi a druhou stranou a buduje vaši důvěryhodnost, která je přímo spojená s tím, co o vás lidé vědí.
Lidi zajímají vaše životní zkušenosti, zajímá je, co jste udělali nebo neudělali, o čem jste snili, jaké hodnoty a postoje uznáváte, jaké máte ambice a čeho chcete dosáhnout. To jsou informace, které druhá strana potřebuje a chce znát.
V dnešním světě se lidé utápí v množství informací, které nestíhají zpracovávat. Proto nepotřebují další informace.
Chtějí věřit vám, vašim slovům a vašim dobrým úmyslům. Jsou lační po zkušenostech. Lidé nemohou věřit někomu, koho neznají.
Pokud o sobě odhalíte něco osobního, mají lidé pocit, že vás znají. Snaha o uhlazenost a profesionalitu nefunguje, protože často vyzní chladně a neosobně.
Řekněte lidem „kdo jste“
Kdo jste? Proč jste výjimeční? Co vám dává právo dělat to, co děláte, a ovlivňovat ostatní? Každý má nějaký dar. Jaký je ten váš?
- Najděte vlastnosti, které chcete sdělit. Může to být důvěryhodnost, odvaha, zodpovědnost, kreativita, zapálení
- Najděte příběhy, které tyto vlastnosti demonstrují
- Převyprávějte tento příběh někomu a zjistěte, jaká část se mu nejvíce líbila
- Doplňte příběh o vlastní pocity. Existují detaily, které byste mohli do vašeho příběhu zahrnout?
Máte-li zájem o praktický trénink této obchodních dovedností napište mi, spojím se s vámi, a společně sestavíme vzdělávací kurz přímo na míru vašim požadavkům.